Isi otti mut kellariin mukaan. Yleensä mä saan katsoa Nemoa, mut nyt se katteli Bedini-leffaa, joten mä vähän närkästyin ja ajattelin mennä kanteleen mutsille. Neljännellä rappusella mua alkoi naurattaan kun mä kuvittelin faijan ilmeen kun se tajuu etten oo enää sen kanssa tuijottamas Bediniä. Hemmetti faija kuuli! Mut onneks sain toteuttaa itteeni ja sain kiivetä rappuset ylös asti. Isi turvas selustan. 1622272.jpg

Dad, me, basement. And the stairs.

Dad was watching some Bedini-movie instead of Finding Nemo which we normally watch there. I got bored and wanted to tell mom that pop doesn't let me watch Nemo. On the fourth step I started laughing when I pictured dad's face when he realize I'm not there anymore. And damn he heard me. He let me climb the stairs though -Covering my back as always.