Kaiken tän hässäkän keskellä piti vaan tulla kertomaan että mä osaan jo kävellä. Jo muutaman viikon oon painanu mennä tukka irokeesina. Niin, ja mulla on jo kolme hyvää tanssimuuvia valikoimassa. Liene PJKn toimiminen lastenvahtina vappuna hieman edisti asiaa. Niin, ja osaan mä kaivaa nenää ja antaa Minnille tutin tai tuttipullon. Vastapalvelukseksi mä sitten saan syödä sen ruokia. Laittelen kuvia kun saadaan netti toimimaan!!

 

News from LukaLuka-land

Just wanted to tell you all that I can walk. Done that for last few weeks already. I have three awesome dance moves; should see me shaking my hips!! New Elvis!! I can also pick my nose and feed Minnie with my milk bottle. I also try to give my pacifier to her all the time. And I get to eat her food as a favor... Posting some pictures as soon as we get our internet to work!!!