Laulusta tuli mieleen toi hämähämähäkki. Se on mun suosikki. Osaan jo tehä sormilla hämähäkkiliikkeen ja auringon kuivatus jutskan. Oon aika guru!Arvatkaa miten mä kulutan päiviä. Siis jos en oo Toukon kanssa tai kiukuttele äiskälle (se on muuten mun ykköslempparipuuhaa)

Mä hengaan kissojen kans. Tai siis niitten kissojen ruokakuppien.1487498.jpg Äiti kyl sanoo aina et ei, mut mä vaan hymyilen. Yleensä kolmannella kerralla mä hokaan et kohta se tulee hakemaan mut pois, joten mä alan aina itkemään jo valmiiksi. Enää mä en edes jaksa kaataa niitä kippoja. Eikä muuten kissanruokaa oo niin hyvää miltä se haisee -kokeiltu on!!

Mun yks suosikkipuuhista on edelleen ja aina vaan kylpeminen. Ja nyt varsinkin, kun saan ihan ite istua ja leikkiä leluilla. 1487499.jpg Voi vinde!!!!

Piilosta on myös kiva leikkiä. Ja vielä parempaa jos siellä piilossa voi leikkiä isin piuhoilla. 1487501.jpg

Toukohan on opettanu mulle pallotemppuja ja kummitäti osti mulle oman pallon. Pallolla mä leikkisin tuntikaudet. Äitikin on hokannu sen ja aina kun mä haluaisin kiukutella se rupee höpisemään siitä pallosta ja pakkohan mun on silloin se etsiä jostain! Aina noi akat sotkee meidän miesten ajatuksia!!

Mutsi veti kyllä kaikki pojot kotiin päin männä viikolla. Se vei mut ulos johonki vempaimeen ja sanoi kiikkaa

                              1487502.jpg

Vähänkö mä kiljuin ja nauroin ja potkin. Siitäkin äippä lupas tehä lyhytelokuvan juutuubiin. Nykyään aina kun äiti laittaa mulle lenkkarit jalkaan ja pipon päähän mä alan jo valmiiksi nauramaan. Koska se tietää vain yhtä ainoaa asiaa; KEINUA!!! 1487503.jpg