Olin ihan innoissani kun äiti viikko sitten puki mulle isojen poikien vaatteet päälle. Ei mitään toppapukuilua. Oli kengät ja kaikki!! 1355178.jpg Ja parempaa oli viel tiedossa! Mua ei ahdettu enää turvaistuimeen ja kaupan kärryihin, vaan pääsin isojen poikien istumapaikkaan! 1333472.jpg Mä olin niinku niiin ylpee. Kurkottelin kaikkiin ohimeneviin VAUVOJENvaunuihin ihan vaan tehdäkseni kollegat kateelliseks! 1333473.jpg Siitä pari päivää eteenpäin mä sain taas hengailla koko päivän mun farkuis ja kengis. Eikä siinä mitään mut pääsin todistamaan olevani tosi äijä. Mentiin Urheilumessuille! Olin superkiinnostunu semmossiista pyöräilijä-pojista jotka osas tehdä kaikkia hienoja hyppyjä pyörillään. Isi sano että mäkin saan kokeilla joskus. Äiti sanoi et en saa. Ota sit niistäki selvää! 1355180.jpg

Ja koska pappa ja Piko-mummukin oli siellä, niin mitä se olis urheilumessut ilman soutukisoja. Mun pappa ei nyt soutanu, mut mä kyl kannustin kovasti kaikkia Papan ja Pikon tuttuja 1355179.jpg Äiti sano että mä saan kyl kokeilla sitä soutamista koska vaan! Onneks on sit valmentajat lähistöl!

 

Mom made me really happy a week ago and let me wear jeans and shoes which are for the big boys! And that wasn't all! I got to sit on a REAL cart. No more of that stupid carseat in the cart! I bet all the BABIES in their carriages were so jealous!!

Couple days later I got to wear those clothes again! We went to a sportfair and finally got to show daddy that I'm a real man like he is! I loved watching BMX-bikers and all cool jumps the boys did! Dad said I can try that too some day. Mom said no. So..? There was a rowing competition as well. Grandpa wasn't rowing, but I cheered at all his and Piko's friends. mom promised I get to try that rowing when ever I want to. Lucky me I got coaches near!