Äiskä ja iskä vei mut neuvolaan toissa päivänä. mitat; 9685, 71,5 ja 45

Se täti ei yleensä kirjoittele mitään turhia mun korttiin, mut nyt sekin innostu; "Varaa kantapäihinsä,. Hyvin kasvaa. Ryömii. Vilkas, jokelteleva poika" Löytyisköhän seuraavasta selityksiä kirjoituksille..

Mä nimittäin pistin koko neuvolan uuteen uskoon. Ennen tätin huoneeseen menoa mä seikkailin lattialla ja käytävillä. Kuulu muuten tosi kiva ääni kun hakkas kättä lattiaan. Ja kaikki tädit tuli jutteleen mulle. Mä oisin ite halunnu mennä sinne tädin huoneeseenki, mut äiti kanto mut. Oli ihan tyhmää. Piristyin kuitenki, koska mä sain jatkaa läpsyttelyä sen tädin pöytää vasten. Ja se oli laittanu mulle syötävääki sinne; semmosia papereita. Ihme eukko kuiteski. Heti ku pääsin syömisen makuun se otti ne pois multa ja sanoi et ne on jonku toisen pojan. Mitä sit jättää ne mulle?! Mä sit aloin komentaan sitä tätiä siellä. Sanoin sille dädädää, ja koska se vaan puhu äitille, päätin et huudan ja hoen sitä niin kauan et se täti huomaa mut. Hihii, se sit kysy multa ihan kohteliaasti loppupeleis et "Saisko täti vähän suun vuoroa".

Sit se nostiki mut pöydälle. Mut kyl vaan sanon et huijarinaisii se on, ihan varppina! Se pisti mut tosiaan pöydälle ja piti mua kainaloiden alta kii ja KIELSI mua hyppimästä. Siis niinku hä?! Tottakai silloin hypitään. Mut ei, se sit laittoki mut makaamaan. Mä en oikein suostunu sen metkuihin. Lopulta sit päätin et pitäköön huoneensa ja revin jonku sen typeristä julisteista seinältä koska se ei oikein edes sopinu siihen kohtaan. Ja koska se juliste oli niin ruma, revin sen viel kahtia.  Olis vaan kirjottanu et "Normaali, Perus-Luka" 1289289.jpg