Arvatkaa miten saa äitin sanomaan kaikkia hienoi sanoi niinku Perkele ja niitä muita sanoi mitä en saa sanoo tai saan selkääni. Kas näin; 1317166.jpg 

Ja ton sitterin saa muuten myös kaatumaan jos oikein haluaa; 1317171.jpg Äiskä melki alko nyyhkyttään, mut sit se alkoi pahoinpidellä mua.. Voisiks mummi taas ottaa yhteyden sinne lastensuojeluun... 1317174.jpg Kattokaa nyt miten se pakottaa mut pysymään paikoillaan. Eihän tää oo mistään kotosin! Viime viikonloppuna jouduin sit oleen pari päivää pulloruokinnas kun äiti ei enää suostunu laittamaan mua sitteriin. Mut kyl mä kestin sen pari päivää, sillä mä sain hianon palkinnon; 1317182.jpg Tommonen syöttötuoli, minkä saa myös autoks. Siinä on ratti ja kaikki! Tosin se ratti on ihan syvältä, sillä siinä ei oo torvea niinku muissa rateissa mitä mulla on. Mä yritin kovasti sitä painella, mut ei kuulunu ääntä 1317187.jpg Huomaattehan kekseliään peukalopainallukseni!

Ja mä olen tosi ylpee että pääsen pöydän viereen muitten kanssa syömään 1317193.jpg Ja mummi hei sun ei niille lastensuojelijoille tarvii sanoa etten saa ruokaa. Kato ny ku isi antaa mulle puuroa oikein kunnon annoksen. Suukin aukeaa yhtä isoksi kun lusikka! 1317199.jpg 

Joskus tosin meillä on isin kanssa vähän erimielisyyksiä ton syömisen suhteen. Eilen illalla mä pärisin oikein kovasti koko ajan niin se sitten päätti että kylpyammeen sijasta voin kylpeä puuros. Aika sulosta 1317203.jpg

I've heard that I have readers from the States. So a few  words for you as well. I had some problems with my eating -actually, it was mom who had problems. They bought me a feeding chair which I love. It turns into a car and everything (steering wheel doesn't make any sounds, which sucks) Sometimes it's still fun to mess with the food next to the table. yesterday daddy decided to give me bath in the porridge. Talk to you soon again! -Luka-