Muutama viikko sitten mä keksin ihan sikamageen jutun! Mä osaan sanoa dädää ja däddäddää! Sitä voi hokea oikein kovaan ääneen vaik parikin tuntia! Niin, ja syödessä pitää sanoa namnamnamnam! Mut toi dädädää on niin kivaa, et mun on ihan pakko yölläkin herätä ja huudella sitä äitille ja isille. Mä nään ne kun mä käännyn nurin päin sängys ja vedän suojan alas! Sillä tavalla voi myös katella kissoja! Siis meidän Minniä ja Tinya (älä siis Unna hermostu!!)

                  1289259.jpg

Tuol sängys muuten on yks kiva ajanviete kans. Sellanen naru mitä voi hakkaa seinään -Äiti sanoo että saan lampun siitä päähäni kun tarpeeks kauan riehun. Joten joka ikinen kerta kun äiti vie mut unille, mun on pakko kokeilla et saisinko sen lampun päähän. Ei o näkyny viel. olis kyl kivaa vaihtelua nallejen sijaan!

Muuten mä kyl nukun tosi hyvin. Meen 21-22 välil unille, jos on juttu mieles, herään tunniksi 1-2 välillä, kerron asiani ja nukahdan ja heräilen vasta ysin pintaan aamupullolle! Leppoisaa tämä vauvana olo!