Mähän oon paljo puhunu siskosta. Se on semmonen tyttö, joka asuu meillä ja aina joskus ottaa mut syliin tai tekee mun kanssa jotain. Se on tosi kiva semmonen sisko.

                               1230826.jpg 

No eilen illalla se sisko otti mut mukaansa ja vei pinkkiin huoneeseen (vähäk tyttömäistä) Mä en edes tienny et meidän talos on joku sellanen paikka. Mut se sisko otti mut syliin ja me katottiin telkkaa.1230831.jpg  Se sano et mä oon sen veli! kelatkaa. Se Sisko ei ookkaan sen nimi, vaan se on MUN sisko ja mä oon sen VELI. Vähänk hieno arvonimi! Mun Ronja.Sisko on maailman kivin tyttö Äitin jälkeen. (Sori Unna! Sä oot heti kolmas). Ja se et se päästi mut sen huoneeseen. Mun on ihan pakko pussata sitä nykyään aina kun se tulee koulusta! 

1230844.jpg1230852.jpg

Ihan hassua et kaikil on jotku muutki nimet. On siskoo ja mummii ja pappaa ja vaarii ja isii ja naapurii ja äitii.. Miten mä voin oppia ne kaikki? Hä?