on siis tapahtunut. Ollaan vaan oltu niin joulukiireisiä, etten oo kerenny pitään teitä ajan tasalla. Mä olin ravintolassa tossa männä viikolla. Siel oli sellainen kynttilä (äiti sano et kotona ei voi poltella niitä kun kissat palaa), mitä mä oisin tuijottanu vaiks kui kauan. Mut parasta oli että mä pääsin ihan oikeeseen syöttötuoliin! Ei tarvinnu olla siis sitterissä tai rollaattorissa. Vähän vaan pisti vihaks kun muut söi herkkuja ja mitä mulle tarjottiin? PURULELUJA! 1151777.jpg

Sit viime viikol mut myös vietiin ihan outoon mestaan! Siel oli älyttömän kuuma ja nurkassa oli joku sihisevä juttu. Pisti se kyl vähän mietityttämään. (Joo, ja äippä sensuroi kuvaa kiireessä)1151775.jpg

Se oli kuulemma sauna! Siel oli ihan kiva hengailla. Mä sain uittaa mun jalkoja pesuvadissakin. Mä oisin kyl halunnu kunnon kylpyyn. Sen kyvyn sijaan isi otti mut syliinsä ja vei SUIHKUUN! Se oli aika hurja juttu! Eikä äiti tullu ollenkaan apuun. Tyhmä. 1151779.jpg