Jippii!!! Kyllä nyt meikäläisenkin kelpaa. Kavereita tulee joka tuutista! Tiistaina kummitäti ja -setä pläjäytti mulle serkkupojan. Pääsin heti torstaina tutkiskelmaan moista rääpälettä 1050494.jpg

Mä yritin heti maksaa kaikki kalavelat takas, koska toi Kusti potki mua aina kun olin tädin sylissä. Mä pistin myös tätskälle pärinäshown siel sairaalassa pystyyn. Potkin ja pärisin ihan hirrveesti. Äiti ja isi suunnitteli jättävänsä mut sairaalaan ja ottavansa serkkupojan kotiin, se kun oli paljon rauhallisempi. Eikä siinä vielä kaikki! Sairaalassakäynnin jälkeen mä tajusin että mähän en oo mikään vauva enää, joten mä päätin ettei mun tarvii mennä nukkumaan kahdeksalta niinkuin yleensä. Nyt olen tässä sitten pari päivää valvonu puolille öin ja kikatellut (ja pärissyt, tietty. Ihan siis koko ajan, syödessäkin). Enkä mä oikeastaan niistä päiväunistakaan niin perusta. parikymmentä minuuttia päivässä on ihan riittävästi. Voin ne päikkäriajatkin piinata isiä ja äippää. Uusin huvi on nimittäin pomppiminen!! Äitillä on ihan selkä kipeänä mun hyppyyttämisestä.

Valvomisesta viel pari sanaa. Mä sain keskiviikkona rokotuksen neuvolassa. Äiti pähkäilee että onko se nyt sen piikin syytä että mä valvon. Äh! Sanon minä. Mä vaan tykkään hengailla ja katella juttuja. Keittiön lamppukin on tosi upee jutska; 1050503.jpg 

Huomaatteko muuten mun jalat tossa kuvassa?? jep, "pitkä on poika", sanoi neuvolan täti. Mitat 3kk neuvolassa olivat 7735g, 65,2cm  ja pää oli isimäisen iso, 42cm.

Joo, tiistaina meillä kävi Niko ja Joona kylässä. Meillä on Nikon kanssa ikäeroa pari viikkoa. Mä nappasin Nikoa kädestä kiinni, meiän äitit pikkasen huolestu, mutta se on kuulemma ihan ookoo viel tässä iässä

 1050500.jpg 

Mut nyt täytyy mennä. Isi ja äiti laittaa mulle hyppykiikun, koska ne ei jaksa hypyttää mua!