MÄ alan olla ihan FINITO täällä mahassa hengaamiseen. Eikä siinä mitään että pidetään panttivankina mahassa, mutta viime viikolla koin sitten viel ihan oikean panttivanki-draaman. Ihan niinkuin ne sedät Jolon saarella. Neuvolan täti töni mua ihan hirveästi ja snaoi että olen hurjan iso. Se käski äitin ja iskän mennä sairaalaan tarkastuttamaan että olenko mä joku jättiläinen (no tottakai mä olen iso jätkä). Nooh, siinä sitten hermostuin pikkasen ja aihutin äitille aikas hyviä supistuksia, se ei pystyny ollenkaan istumaan siellä sairaalassa ja ne sairaalan tädit sanoi että poika tekee tuloa just nyt ja että äitin ja iskän pitää mennä synnytyssaliin. Siellä sitten vähän väliä joku sörkki mua päähän ja mua alkoi suorastaan ottamaan päähän (kaikissa mahdollisissa merkityksissä, mitä tässä yhteydessä nyt tulee mieleen) ja päätin että pitäkööt tunkkinsa ja lopetin niiden supistelujen aiheuttamisen. Mut eikö mitä? Äiti sanoii niile tädeille moneen kertaan että ei oo poika tulossa ennen joulua (josta mä kyllä olen vähän eri mieltä), mutta ne vaan hoki että älkääpäs nyt rouva -ja taas ne sohi mua päähän. Loppupeleissä äitiltä meinas mennä hermot ja ne sitten päästikin meidät kotiin.

Sen jälkeen mä olen kyllä kovasti yrittänyt löytää tietä ulos täältä, koska mä alan oikeasti kyllästymään kun toi äiti vaan huokailee ja voihkii.Nyt se valittaa että painan johonkin hermoon. No aikas paljo kiinnostaa kun ite olen kaksin kerroin täällä. Nooh, ajattelin että pannaan nyt sit ihan äidin synttäreiden kunniaksi tuulemaan ja eilen painoin sitä hermokohtaa niin että äiti tipahti 6-0 ja soitti taas niille hassuille sairaalan tädeille ja kuinkas ollakaan; kohta taas oltiin siellä sörkittävänä. Antoivat äitille jotain tosi kivoja lääkkeitä, sanoivat että pitäisi rentouttaa ja auttaa paikkojen aukeamista. Ehkä sittenkin on valoa tunnelin päässä. Nyt tosin äiti sanoo ettei se haluakaan mua ulos, painan 4,2 kiloa. Niin, että isoa poikaa ollaan...

Ai joo. Iskähän kutsuu mua nimellä "The Tank". Se kuulemma on sopivan miehekäs nimi mulle. Mut mutsi vetäs pohjalukemat.. Se sanoo mua "Teuvoksi". Mihin mä joudun? S.O.S.