Moooi! Täällä sitä odotellaan maailmaan tuloa. 732009.jpg

Tossa kuvassa mä oon aikas pieni vielä, nyt mä kuulemma lähentelen kolmea kiloa. Sanovat, että mä oon poika. Mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Isi ainakin on puhunut jostain moottoripyöristä ja sen semmosista. Ne on kuulemma poikahommia. Mutta kait se kohta selviää, sillä mun pitäis tulla ulos täältä äitin mahasta elokuun alussa.

Täällä on jo melkoisen ahdasta. Äitin vasen kylki on maailman paras potku paikka, mikään ei oo niin kivaa kuin odottaa illalla kun se menee maate ja silloin mä innostun! Äiti kiljuu että sen maha on täys jälkiä ja että sitä sattuu. Hahaa! Iskäkin vaan nauraa, joten kait se sitten on hauska juttu.

Meidän perhe on vissiin jotenkin omituinen, sillä mä oon kuullu ihan ihmeellisiä ääniä tänne. Ensiksikin kaksi jotain otusta sanoo miu ja mau. Niitä sanotaan Minniksi ja Tinyksi. Sitten joku huutelee mulle mahan läpi, eikä se oo mun äiti eikä mun isi. Sanoo olevansa Ronja, mun sisko. Se täyttää kuulemma kohta yksitoista ja odottaa mua ihan innoissaan. Omituisinta tässä meidän perheessä on kuitenkin isi ja äiti; toinen ei puhu suomea kuin ihan vähän vaan. Mutta mä ajattelin opettaa sille muutaman sanan kunhan mä pääsen täältä ulos. Mä ymmärrän sitä kyllä jo ihan hyvin, koska se huhuilee mulle jatkuvasti äitin mahan läpi. Olen mä sitä muutaman kerran mojauttanutkin, kun en oo jaksanut kuunnella.

Äiti ja isi höpisi, että nyt voisin jo tulla ulos, kun kaikki on valmiina. Puhuivat Ikeasta ja vaikka mistä. En kyllä oikeasti malta odottaa että pääsen moikkaamaan kaikkia tyyppejä! Mä lisäilen joskus meidän muun perheen blogeja kunhan opin käyttämään tätä sivua. Tässä alkuun mun lontoonkielisen blogi; http://tank.mushik.com/  En oo mikään turha jätkä nääs ;O)

Palataan ku jotain uutta ilmenee!!