Äiti on alkanu ravata jossain töissä, joten mä ja isi ollaan oltu aika paljon kaksistaan kotona (Ronja on aina jossain liesussa). Viikonloppuna me oltiin paljon ulkona, ja isi on paljo kivempaa seuraa pihalla kun se antaa mun mennnä kaikkiin semmosiin paikkoihin, mihin äiti ei1729583.jpg Äiti yleensä alkaa aina kiljumaan jos mä vähäsen yritän tehdä maperätutkimuksia. Siltä melkein pääsi itku kun isi näytti näitä kuvia ja kerto kui kivaa meil oli ollu. Kai se oli niin onnellinen mun puolesta1729595.jpg. Ulkona mä yleensä pelailen palloa (äitin kaa. Isin kaa siis tehdään kaikkea tositosi kivaa). Ja uusin suosikki on ihan oikeet pihatyöt. Mä sanon aina et "HOMMIIN" ja tartun lapionvarteen

1729599.jpg Ja mä tiedän mitä pistolapiolla tehdään. Mä näin kun äiti yritti saada hopeapajua kaivettua maasta (onnistumatta) ja mä oon päättäny että mä yllätän äitin ja kaivan ne hopeapajut irti talon päädystä

1729605.jpg1729603.jpg 

Mä rakastan mun isiä!!! Tänään se lähti töihin ja mä yritin kans laittaa kenkiä jalkaan kun huomasin et sekin tekee niin. Multa pääsi itku kun se ei auttanu mua ja lähti vaan töihin ja jätti mut äitin kanssa. Taas vaan leikitään pallolla eikä yhtään tehä muuta kivaa. ISI TUU ÄKKIÄ TAKAS KOTIIN!!!!

Mom is back to work and I get to spend time with dad. This weekend we were spending time outside on our yard and had the best time ever. Dad lets me do all kind of fun stuff which mommy doesn't let me to do. Like scientifical researches.. Mom almost cried when daddy showed these pictures to her. Guess she was so happy knowing I was having great time. Normally I play ball when we go out. The latest thing is my shevel. I always say "Hommiin" ("To work") and take my shevel. I even know how to use it!! I saw mom tryin to dig one tree off the ground and since she didn't manage, I've decided to help her. I always try to dig those trees. Mom will be so surprised!!

Back to dad though.. I love him!! Today he was leaving to work and I tried to put on my own shoes when i noticed dad was putting on his. I started crying because he didn't help me and left me home with mom. Now it's all playing with the ball not digging the dirt or anything like that!! DAD PLEASE COME HOME SOON!!!