Äiti pisti ihan pileet pystyyn kun tuli puol vuotta mittariin! Samal juhlittiin kyl siskon nimipäiviä         

                               1291169.jpg

Mä sain ensin lahjoja mummilta, kummitädiltä ja Vili-serkulta. Kummitäti toi tosi maistuvan kortin, en meinannu jaksaa keskittyä mummin lahjoihin ollenkaa. Kelatkaa! Mummi ja kummitäti oli ostanu mulle vaatteita. Niis lukee että 1v. Ne on kyl sekaisin. Kaupantädit tai kummi ja mummi...1289274.jpg1289276.jpg

Pappa ja Piko kävi illal ja ne toi mulle AUTOJA. Prumprum!!

                             1289284.jpg

Musta ja Toukosta ei sit saatukkaa yhteiskuvaa ku Touko vaan oli vikittelemäs mun siskoo. Touko toi mulle auton ja isojen poikien juomaa ja mukin. Päästään ottaan huikkaa yhes =) Ai nii, sain myös Toukon itetekemän kortin. Siinä luki Kuka ja siinä oli hiaano ympyrä. Mä laitan sen seinälle kehystettynä. Tulkaa vaiks kattomaan!